BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 17, 2009

cerita dari hati???

sabtu:17,10,09....


masuk hari kedua cuti yg selama 4 hari...da rase bosan gile.bdk ramai balik n hostel sunyi je dowh...
bnda pe yg bleh wat hilangkan boring???tdo,on9,mkn,men ping pong,on9,mkn,tdo.....benda yg same je bleh buat....


aku sbenanye nk jgk trun kL jumpe si die tp di sebabkan die nk exam so aku tidak mahu untuk mengganggu die...dok la cni ngan membe2 yg pn same blur ngan aku....sume boring da thp kritikal.

ade suggestion nk lepak n mandi2 kt the Carnival di sg. Petani tp ble di kire2 ongkosnya lebih krg satu kepale rm50 utk ke sana skali mnyak ngan tket masuk...poket pn skang tgh tipis so suggestion tue di tolak secara baeknye..

aku tgok pc nie pn da mcm pe....nk tgok si die jauh plak..tgok cermin nmpk muke aku sendiri..lagi borink........................

siot r..wat im gonna do lol??!!!

kalo skang nie poket tgh tebal mmg la hari2 kluar jln2...at least g Jitra .layan muvie ke bowling ke....tp........

kt kangar nie pe je yg ade..hadoi,seb bek dok cni 5 thn je...kalo dok lame2 aku bleh jd slow jgk seiring dgn kemajuan kangar nie..ahaha......

esok mlm baru de plan men ftsal..kurang ckit r bosan aku nie,....nk study x bleh plak sBb lom ade feel..hahaha....


so...........................aku nk trun men pingpong..


sehingga bertemu kembali...
salam |||

0 comments: