BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 13, 2009

IPIk open 2009

jumaat 9/10/09 lebih kurang jam 1730 kitorang bertolak dari IP Perlis ke kL...lewat bertolak sebab ade beberapa halangan yang x dpt di elakkan...mcm2 dugaan utk tournament kali nie..

  • tempat menginap x sure lagi kt mane
  • xde pensyarah pengiring utk Ip perlis SHARKZ..
lebih kurang jam 0205 ade sedikit kemalangan kecil berlaku di mana sebuah kereta proton saga telah bergesel dengan bas SHARKZ...kecoh sekejap.aku trun belakang abg li,tkut tuan punye kereta tue melenting plak senang aku nk backup..skali yg bawak kereta tue amoi da....x jd aku nk backup abg li.haha....

smpi ke SMART HOTEL lebih kurang jam 0240..sampai da r lewat pastu pagi ade game plak..huh,mcm2 nk kalah je aku rasa.

pagi tue kitorang trun agak lewat la sbb janji ngan abg li kul 7 tp kitorg trun kul 745.haha....rupenye abg li pn x smpi lagi.die sesat plak,adoi...game start kul 9 tp kul 8 still tggu bus lagi..da decide nk jLn kaki je tp x lama pastu abg li berjaya jgk smpai atas guide dari baei...


first game lawan ngan IPTI.kitorg menang 14-0...haha.alhamdulillah..aku sebenarnye goyang jgk r sBb da lame x g tournament.rase nervous 2 tetap ade wlupn aku bleh dikatakan ade la pengalaman dlm rugby nie..

aku jd semangat la utk main 2nd game coz my sis,cik ma(cousin),myna(my love 1) n adik aku dtg utk memberi sokongan..sblum 2nd game ade jgk r yg decide utk kalah game nie sBb nk maen Plate.aku stuju je.mybe sBb nk dpt hadiah kot...

2nd game lawan IPIK ligthen...team yg sgt agressif nie.SHARKZ tidak menurunkan beberapa pemain utama kerana ingin memberi peluang kpd pemain smpanan utk beraksi beb...lgpn kitorg maen utk kalah...tp aku sgt tidak berpuas hati dgn mutu pengadilan..Bias sgt.pastu refreecm xde certificate je...2nd half aku masuk sBb nk mempamerkan aksi di hadapan mereka2 yg dtg utk menyokong aku..ahaha... aku masuk sBb nk hentam dak2 IPIK.aku mMg terkenal dgn maen jht.hahaha...kitorg mng lagi dengan skor 3-0. bdk2 IPIK nie cm x puas hati ngan kitorg r..

then rest and semi final mattch will start at 2.30 pm...smpat jgk r bdk2 nie melantak mkn nasi disebabkan lapar yg amat kerana x amek breakfast...aku tgok dlm byk2 team.SHARKZ team yg nmpk sgt cm x terurus..kire xde nmpk psycho la..hahaha...team yg nmpk cm team yg dtg utk kalah...

the 1st info dat i know, SHARKz will meet IP Teknik in semi final Cup..so,i motivate myself and want 2 win exactly to take revenge with IPIK in final...tp last2 announce ckp kitorg jumpe IPIK at semifinal..aik,cm pelik jgk la sBb ikut ranking kitorg patutnye jumpe IP Teknik.kitorg x r takut tp nmpk sgt cm IPIK atur game n nk sgt kekalkn title champs last year..

game semi nie mmg mcm PALAT!!!!!dpt lg refree yg telengu tue.hadoi,tension sial...mmg bias yg amat ke IPIK..nk mng pn agk2 la kn..p/s : kitorg bkn baru 1 or 2 tahun maen rugby nie n kitorg tau rules2 game nie.
so rase yg bengang sgt muncul lg disebabkan ref yg ala2 PxxIMxx nie...kitorg kalah 1 try.berdasarkan game kitorg sgt yakin bley mng lwn team nie. diorg x r hbt sgt,ball possesion 60-40.kitorg yg control game..hMm..mybe xde rezeki kt tournament nie..


24/25 okt : IPRM OPEN 2009..

SHARK will show their best in this tournament.IPIK watch out!!!

0 comments: